Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Товари належної якості, що не підлягають поверненню або обміну Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. No 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (повернення): Предмети сангігієни. Перопухові вироби. Дитячі іграшки м'які. Дитячі іграшки гумові надувні. Зубна щітка. Расчно, гребені та щітки масажні. Білизна натільна. Постільна білизна. Чулочно-шкарпеткові вироби. Друковані видання. Товари для немовлят (пілушки, соски, пляшечки для годування тощо). Повернення й обмін товарів належної якості Відповідно до норм чинного законодавства споживач має право на обмін або повернення товару належної якості впродовж чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості відбувається, якщо він не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Наприклад, якщо Ви придбали іграшку в пакованні, пошкодили паковання під час відкривання (розірвані деталі, змиті частини тощо), але Вам ця іграшка не сподобалася (колір, розмір тощо), то такий товар Ви повернути або обміняти не зможете. У разі повернення або обміну товарів належної якості через те, що товар Вам не підходить, оплата доставки такого товару та його повернення або обмін відбувається завдяки покупцям. Повернення засобів покупцеві відбувається суто на банківську карту, з якою була зроблена оплата в разі оплати карткою або на банківську карту, що покупець вкаже у заяві про повернення товару, не пізніше ніж за 7 днів із моменту отримання і перевірки товару на відповідність умовам повернення або обміну. Якщо товар відповідає цим умовам, але доставка або від покупця (або в обидві сторони) була заплачена магазином, сума повернення буде зменшена на суму вартості такої доставки. => Докладніше: https://vishop.in.ua/cp97648-vozvrat-i-obmen.html
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.